1 0 0

Publicerad 2013-12-10 09:32:00 i Bloggen 0 kommentarer

Ett hundra. Det är antalet besökare jag har på bloggen.
Alltså, wow. Det känns overkligt. Jag ser även hur det där numret på min statistikmätare ökar ännu mer. 100, 101, 102...140. Jag kollar på statistiken säkert 40 gånger per dag, minst, för att se om jag verkligen såg rätt första gången. Det är sjukt kul, såklart, men samtidigt väldigt läskigt. Jag har 200 ögon på mig, 200 ögon som granskar mina texter och bilder. 100 personer som reflekterar över det jag gör och skriver på nätet. Det ÄR läskigt. Men detta betyder även att jag kan påverka 100 personer. Det är därför jag bloggar, för att jag vill påverka. Jag vill kunna skriva "nu jävlar kickar vi igång den här måndagen och gör det bästa av den!!" och de som läser dessa ord, ni, blir taggade och ger allt. Bara för att jag skrev några enkla ord på min blogg. Det är power. Därför är jag så glad över alla mina 100 läsare, jag är glad att Ni finns och att Ni läser min blogg. Ni är bäst ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: