3 åringen

Publicerad 2013-12-07 13:43:12 i Dagens pass 1 kommentar
 

Kom precis in från att ha ridit 3 åringen!
 Åskar var helt galen idag. Han må vara 8 år, men idag var han värre än en 3 åring. Hästarna har stått i 2,5 vecka, så han hade samlat på sig lite för mycket energi. Redan när jag skulle hoppa upp märkte jag att han var piggelin då han var lite överallt. Det tog väl några km innan han visste vad skritt var. Haha. Han trippade på stället och trodde att han ägde hela vägen. Jag tycker att det är jättekul när han är pigg och glad, jag sitter bara och ler när han får fnatt och kutar iväg med baken i vädret och huvudet mellan frambenen. En häst som älskar livet! Tillslut visste han iaf vad skritt var och lugnade ner sig, så det blev tillslut den skrittrunda vi skulle ut på ;)

Nu ska jag ta på mig varma myskläder och klä julgranen! Det är fan på tiden att den åker upp nu.


Postat av: leavanny.blogg.se

Så fin :)

2013-12-07 @ 17:52:12 / http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: