A cup of tea

Publicerad 2013-12-05 08:43:00 i Fotoalbum 1 kommentar

Vaknar klockan halv 8 och känner bara, livet, come at me bro.
Haha. Nej, men jag känner mig sådär härligt pirrig i magen bara av tanken av livet. Snö. Jullov. Jul. Nyår. 2014. Allt är så bra just nu! Fick sovmorgon idag och jag börjar 1 och imorgon har jag en lektion och slutar klockan 10. Hur kan man inte älska livet då? Sedan är det liksom helg och på söndag är det andra advent (!!), julmyset är så nära nu så jag känner mig alldeles varm pch gosig (skrev godis istället för gosig, coincidence? I think not) inombords. 2 veckor kvar av skolan och sedan 2 veckors lov, låt mig höra jublet liksom.

Det kommer upp ett inlägg under förmiddagen som känns, för mig, väldigt naket och ocensurerat, läskigt. Men nu hoppar jag ut bland hajarna, haha. Hoppas ni får en grym dag, jag ska fortsätta dricka mitt te och mysa i sängen innan jag tar fram skolböckerna och pluggar lite.
 


Postat av: Camilla

Mums med te! Vilken sort är din favorit?

2013-12-06 @ 09:06:05 / http://thisiscamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: