A walk down memory lane

Publicerad 2013-12-07 09:31:00 i Fotoalbum 1 kommentar

storasyster och jag

När jag var lite, kommer inte ihåg när, men i sexan och neråt kanske, haha, tryckte jag upp en klasskompis mot väggen då han aldrig slutade retas. Så jag satt min arm bakom nacken på honom, tog tag i hans arm och drog den hårt bakom ryggen på honom medan jag tryckte hans huvud mot väggen med armen jag hade bakom nacken på honom och lyfte upp hela han. Det var inte förrän när min lärare sa "bra Viktoria!!" och en annan klasskompis ropar "ni måste kolla på det här, Viktoria trycker upp ******* mot väggen!!" som jag förstod vad jag hade gjort, haha! Han slutade reta mig iaf ;)

En gång satt jag en godis i halsen, en rund, stor, lila sugkaramell, när jag och min syster lekte ute. När jag satt den i halsen väntade jag bara på att jag skulle svimma av för jag fick ingen luft. Min syster blev såklart jätte rädd och visste inte vad hon skulle göra, men sedan smäller hon till mig i ryggen jätte hårt och den flyger upp. Efter det har jag aldrig ätit en sån godis igen.

En gång kastade jag och min syster boll ute vid garaget när hon helt plötsligt stirrar bakom mig och står helt stum. Jag frågar henne vad det är och när jag vänder mig om svischar en häst förbi mig i full galopp. Den var så nära så vinden när den kutade förbi mig grep nästan tag i mig. 

En gång när jag skulle skjutsa min syster på pakethållaren, jag försökte lära mig, haha ;), ramlade vi omkull och jag fastnade med foten mellan trampan och cykeln så att jag satt helt fast. Hela grannskapet kom för att hjälpa mig, de kom med en madrass jag kunde ligga på, pappa kom i bilen i all världens fart och vi höll på i flera timmar för att försöka få loss min fot. Jag hade till och med börjat acceptera att jag skulle få kapa foten, haha! Jag var kanske 7 år, cirkus.
 


Postat av: Kajsa

Åh vilken söt bild :')

2013-12-07 @ 12:28:13 / http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: