Bubbles

Publicerad 2013-12-06 08:16:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Man borde alltid börja dagen med att hoppa i badet. Jag känner mig ofta rätt sunkig efter att ha legat och gosat i sängen hela natten, så då är det skönt med en dusch eller bad.
 
Har ni också storm hos er? Här är det snöstorm och jag hör hur vinden sliter i träden även när jag ligger i badkaret. Det gör det ju lite mysigare ;)
 
På alla bilder man ser på insta, på den obligatoriska ben-i-badet-bilden, är det ingen som har bubblor. Förstår inte! bubblorna är ju nästan anledningen till varför jag badar ;) jag blir så uttråkad i badet så jag brukar leka lite med dem, haha.
 
Nu ska jag hoppa upp för nu börjar vattnet bli kallt och bubblorna försvinna! Hoppas ni får en grym FREDAG!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: