Businesswoman?

Publicerad 2013-12-05 15:28:00 i Allmänt 2 kommentarer
 
Tja! Businesswoman Viktoria här ;) Det här är en så bra dag, fredag imorgon också! Låt mig höra ett wiho!! Jag har skrivit ett prov där jag kickade ass, skickat iväg några mail och skickat in ett bidrag till UF. Jag har även fixat med FV photography UF:s erbjudande där man kan få 15% rabatt på alla våra tjänster! Jag ska nog byta ut mina ridbyxor och skor med hästskit under mot en kavaj istället ;) 

Jag har betat av allt på min to do list och ikväll blir det mys med Mr Å och Mr C. Vad gör jag nu då? Jag som har så mycket energi kvar!


Postat av: Rebecca&Mathias

Låter som en lyckad dag! :) Ha en fortsatt fin kväll :)

2013-12-05 @ 15:30:41 / http://twoplusone.se
Postat av: Sabina

Ja, precis :D Skulle ha velat åka dit iår men var inga som ville åka så blev aldrig nått för min del :P

2013-12-05 @ 18:59:04 / http://smebacksflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: