Drömmar om hästar

Publicerad 2013-12-22 10:43:42 i Allmänt 0 kommentarer

Godmorgon! (Såhär halv 11 på förmiddagen)

Håret är uppsatt i en slarvig bulle och sminket är inte sådär väldigt tillfixat. Jag känner mig pigg och fräsch ändå. Vi åker hem idag så då valde jag att vara lite slappis-klädd. Först ska vi ta en repa på stan för att köpa silverschampo till mitt hår som har börjat bli lite orange, haha... Sedan åker vi hemåt!  

Inatt drömde jag att jag körde en häst som heter Björnbär som stod i samma stall som Walle förut (han blev såld). Jag älskar den hästen så sjukt mycket och har alltid gjort, så jag vaknade med en liten tår, haha. Björnbär påminner om Åskar väldigt mycket till sättet, de är båda lite som hundar och ska trycka upp mulen i ansiktet på en. Björnbärs kännetecken var att trycka upp mulen mot kinden och andas ut varm luft, sötnosen ♥ Sedan drömde jag även att jag körde Walle, det var så jävla kul, snacka om full fart! Det ska bli skönt att komma hem och sätta sig på hans rygg 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: