En hund som bord

Publicerad 2013-12-09 20:47:00 i Allmänt 0 kommentarer

Just nu ligger jag och gosar med en något blöt hund som fick ett bad när jag kom hem från skolan.
Inte så uppskattat...nu är han iaf rätt nöjd! Han ligger under två filtar och gosar, det är så tjockt med alla filtar så jag kan använda honom som bord till min dator. Haha!

Jag är så trött just nu och mina ögon svider, avskyr när det känns som att linserna åker in i hjärnan på kvällen. Imorse vid 6-halv 7 var jag förvånansvärt pigg och tänkte "fyfan vad skönt att slippa känna av att det är måndag", men jag har varit nästintill död sen jag kom hem från skolan.

Nu ska jag fortsätta gosa med hunden. Idag ska jag gå och lägga mig tidigt! Haha, jag vet redan nu att det inte kommer ske. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: