Expectations 2014

Publicerad 2013-12-31 13:15:00 i Lists 1 kommentar
 
 
Starkare dedication, hittar inte det svenska ordet, haha, till träningen. Jag vill se utveckling och jag vill jobba hårdare.

 
Mer listor, bättre planering, massa kul böcker där jag skriver mål, utveckling, planerar.

 
Jag är inte så intresserad i att utvecklas med hästarna, utan istället endast umgås med dem. Sedan hör utvecklingen till. Men jag är inte så intresserad i att ha många träningar för tränare, eller åka ut och tävla. Jag vill umgås med hästarna, punkt. 

 
Jag vill umgås med mina fina vänner, men samtidigt skapa nya kontakter. Få nya starka kontakter och få de som jag redan har ännu starkare. Fler minnen, fler glädjande ögonblick.


Postat av: Annika

Gott nytt år :D

2013-12-31 @ 14:35:11 / http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: