FRIDAY

Publicerad 2013-12-13 07:17:27 i Allmänt 1 kommentar
 
Godmorgon FREDAG!
Den där överraskningen ni skulle få kommer bli något annat än vad jag hade tänkt. Men minst lika roligt! Jag ska snart göra mig iordning för att gå till bussen för att därefter åka till skolan och ha 40 minuters spanska och sedan sitta i aulan och lyssna när någon pratar. Helt okej fredag eller vad tycker ni? ;) Jag lovar er att det kommer komma mer kvalitet på inläggen, men jag har inte hunnit göra några tidsinställda och de inläggen som har kvalitet tar lite längre tid att koka ihop, det tar även energi. Men det kommer! Jag får lite ångest så fort det kommer ett inlägg som är slarvigt skrivet, med en slarvig bild. På letsriskourlives.blogg.se ska det vara kvalitet!

Nu ska jag och mitt osminkade och slitna ansikte gå till bussen! På fredagar är det faktiskt okej att vara lite extra sliten, då syns det hur mycket man har slitit under veckan ;)


Postat av: F.

Vilken mysig blogg du har!

2013-12-14 @ 20:29:19 / http://fridafemling.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: