Hunden och julklapparna

Publicerad 2013-12-25 01:08:00 i Videoklipp 0 kommentarer
 
 
Jag ville egentligen publicera den här filmen på självaste julafton, men nu är klockan över 12...
Jag och syrran kollade på Source Code, jättebra film med Jake Gyllenhaal, nomnom, så jag fastnade där tills efter 10. Då började jag klippa ihop filmen! Sedan väntade jag i mer än en timme på att den skulle ladda upp på yt, haha... Älskar filmen då den verkligen visar hur galen Bobby blir på julen bland alla paket. Han ÄLSKAR dem. Det bästa han vet. 

Jag vill verkligen inte gå och lägga mig, även fast det börjar svida i mina ögon. Nuförtiden avskyr jag när det är läggdags, haha, vill ju inte sova. Tror dock att det är dags för mig att sova nu då jag sparade Bobbys film som "boobs" när jag skulle skriva "bobs", hans smeknamn. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: