Hunden och julskinkan

Publicerad 2013-12-24 18:34:41 i Fotoalbum 0 kommentarer
 
Jag kan knappt gå för att jag är så mätt. Paketen är även öppnade och jag är såklart jättenöjd med det jag har fått. Paketen har blivit så oviktigt för mig. Jag skulle kunna få en stekpanna i julklapp (avskyr att laga mat, det värsta som finns) och ändå vara jättenöjd och glad.

Bobby älskar julklapparna och efter att han hade öppnat hans egna gick han till mig och tänkte slita upp dem också. Haha! Jag filmade honom tills batteriet dog så ni ska få en film på tokbollen. Jag har även några bilder, men medan jag fixar med allt får ni endast de här bilderna. Hoppas att ni har en bra jul! Har ni fått det ni har önskat er? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: