Kvällsmys

Publicerad 2013-12-21 19:16:00 i Allmänt 0 kommentarer
 

Jag och mamma gick och köpte godis för att kvällsmysa i lägenheten.
Jag har slagit på första Hobbit filmen, jag har tänkt se den ända sedan den kom ut, men vägrade efter artikeln om att 7000 djur dog under inspelningen. Jag har ätit kanske tre godisar och mår jätteilla just nu. Jag har gått utan sötsaker och onyttigheter i cirka 3 veckor och nu kan jag inte äta något onyttigt alls utan att vilja spy. "Men det är ju bra" hör jag ofta när jag säger detta. NEJ. Det är inte bra. Jag vill kunna gotta mig utan att vilja spy, Ta lite gottis till kvällsmyset och ta en fika på stan med en kompis. Förövrigt känner jag mig fruktansvärt fräsch, pigg och glad eftersom jag har ätit bra och fräsch mat under flera veckor. Det är fruktansvärt skönt! 

Nu ska jag fortsätta kolla på filmen!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: