Laddar upp inför dagens fotojobb

Publicerad 2013-12-15 11:17:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Åskar är tränad, Mc Coy är tränad, det är snyggt och fint hemma, kamerabatteriet är laddat, kameran är rengjord. Nu då? Jag gjorde den här ↑ till när jag ska iväg och fotografera på julshowen lite senare, ett tips till de som åker och ska fotografera på exempelvis hästtävlingar för att göra lite reklam. Strax innan 3 hämtar jag Anna vid tåget och sedan åker vi till julshowen som börjar vid 5. Innan dess ska jag ha lite spa här hemma, det har jag alltid på söndagar! Nu när jag ändå har lite tid att slå ihjäl så kan jag lika gärna göra det nu istället för ikväll som jag i vanliga fall brukar göra. Ett bra sätt att ladda upp för en ny vecka! Jag måste få i mig något att äta nu, har inte ätit något än. Skärpning. Får bli brunch, fancy.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: