Lite halt ute

Publicerad 2013-12-14 12:50:00 i Allmänt 2 kommentarer
 man vet att man har slappisdag när man går till stallet i pyjamasbyxor, haha


HAHA, jag kan verkligen inte sluta skratta! Jag var nyss ute för att ge hästarna lunch och jag halkade 4 GÅNGER! Det var inte små ramlingar heller, det var rätt upp i luften och rätt ner i backen, med benen upp i luften, så att jag blev helt snöig. Det är inte lite halt ute under snön, haha...

Jag gick kanske två steg efter första halkningen och ramlade precis likadant igen, det måste ha sett jätte roligt ut om någon såg mig, haha! Samma sak hände när jag gick nerför backen hos hästarna. Jag hörde nästan hur Åskar skrattade åt mig. Han såg helt chockerad ut och undrade vad jag höll på med. Snön tog iaf emot mig så det gjorde inte ont även fast jag flög kanske 3 meter upp i luften, så mysigt att få busa lite i snön (!!) även fast det var ofrivilligt, haha...

Det var synd att kameran inte har något batteri, vilket jag märkte när jag tänkte ta lite bilder när jag var ute... jag räddade den med mitt liv när jag halkade, haha ♥


Postat av: En flicka som är stark

ååååh jag vill också ha snö!!

2013-12-14 @ 13:26:17 / http://enflickasomarstark.se
Postat av: MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

Mysigt att ni har snö i alla fall, vi hade det i morse men nu har det regnat bort igen..

2013-12-14 @ 13:53:01 / http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: