Myslördag

Publicerad 2013-12-14 11:04:24 i Allmänt 1 kommentar
14 februari 2013
 
På morgnarna kan jag ligga och dra mig hur länge som helst. Oavsett hur pigg jag är eller om jag ligger klarvaken under täcket. Men det är grymt skönt att kunna göra det! Dagar då man inte har något planerat och kan bara ligga och ta det lugnt på morgonen. Sedan kollade jag ut genom fönstret och såg att det snöade så jag flög upp ur sängen, haha! Jag hade planer på att rida Åskar idag, men igår var det så fruktansvärt hårt i marken, får se om jag hittar på något eller inte.  

Annars kommer jag endast ha en sån där myslördag. Så fruktansvärt skönt! Bara sitta inne och kolla när det blir ännu vitare ute. Börjar känna mig värre än en gammal tant. Jag använder ordet "mys" eller "mysa" mycket oftare än ordet "fest", haha!


Postat av: sandra

Jag kör samma stil, myslördag här också :-) dock sprungit på fm. Men sen bara julmyst haha

2013-12-14 @ 21:20:12 / http://halsoboost.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: