Sista advent

Publicerad 2013-12-22 21:38:00 i Fotoalbum 1 kommentar
 
Jag har inte glömt bort "sista advent" inlägget. Har inte december gått sjukt fort? Jag kommer ihåg när jag var liten och hela november och december gick i snigelfart bara för att man längtade så mycket till jul. Nu känner jag bara "jaha, oj, är det jul på tisdag?". Vi kom hem för några timmar sedan och Louise satt sig direkt vid sims på min dator, därför har jag inte kunnat skriva ett inlägg till er förrän nu. Jag satt mig och kollade hästhoppning på teven och fastnade där. Efter varje häst som hoppade tänkte jag "nej, nu ska jag gå och duscha", men sedan såg jag nästa fina häst och var tvungen att se den hoppa också. Det fortsatte så ända till slutet, haha!

Imorgon kliver jag upp 6 för att fixa lite, jag ska först och främst gå ut i skogen för att plocka lite grangrenar till julpyntet som ska sitta i stallet. Har lite panik att jag julpyntar dagen innan julafton när jag brukar göra det i början på december, shame on me. Vi hörs mer imorgon för nu vill Louise fortsätta spela sims, haha! Puss


Postat av: Josäfin Andersson

Mysig bild! - och JA december har bara rusat förbi!

2013-12-22 @ 22:37:46 / http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: