TAGGAD TILL TUSEN

Publicerad 2013-12-03 12:00:00 i Hästarna 0 kommentarer
ge oss snö, nutack

Ni anar inte hur taggad jag är på att sätta igång Åskar nu!
Det har varit så tomt nu när Åskar och Mc Coy har haft en liten vila, det blev cirka 2-3 veckor, och i helgen skrittar vi igång dem igen! Sedan har det införskaffats saker så att vi får belysning i paddocken och kan rida när det är mörkt ute. Det underlättar verkligen såååå mycket! Jag känner bara en sådan lättnad över hela den här långa mörka perioden vi har framför oss. Det brukar alltid bli lite prestigelöst under det mörka halvåret. Man rider på helger och sedan står hästarna på vardagarna, det gör att motivationen börjar svikta. Nu finns det verkligen inget negativt med det här mörka och lite trista vinterhalvåret. För ännu är jag inte trött på dessa mysmånader ♥ Om man räknar bort att jag är extremt mörkrädd och kan omöjligt vistas i mörkret utan att tro att en grävling kommer hoppa på mig och äta upp mina lemmar, hehe, så finns det inget negativt med mörkret. Bara massa myyyys ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: