Tisdag 3 december 2013

Publicerad 2013-12-03 09:09:47 i Allmänt 1 kommentar

Godmorgon!
Jag är så motiverad till hästarna nu och känner bara för att köpa en unghäst och utbilda den själv. Men det får nog vänta tills jag har mitt alldeles egna stall ;) Alltså ååh, den känslan ♥ Ett alldeles eget stall med sina alldeles egna hästar, allt har man betalat själv, alla papper har man haft hand om själv. WAH.

Filmen från horse showen är klar, eller jag ska endast korta ner den och sedan lägger jag upp den! Den är för tillfället upp mot 7 minuter lång, haha. Så jag ska försöka få ner den 2 minuter, minst. Jag har inte så mycket mer att säga, idag pluggar jag hemifrån. Jag har någonting i kroppen som vill bryta ut och därför väljer jag att vara hemma för att motverka att det bryter ut. Så att det endast blir något kortvarigt istället för långvarigt. Har även insett att det är 3 veckor kvar till jullov, åååhhh 


Postat av: ida foto. ♛ ᴊᴜʟᴋᴀʟᴇɴᴅᴇʀ ❄

åhhhh så otroligt härliga bilder! :'D om man bara hade haft sån miljö här haha..

2013-12-03 @ 09:22:27 / http://prinsesc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: