What to do

Publicerad 2013-12-11 12:52:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Kom precis in från stallet efter att ha känt på Åskar lite. Han var såååå duktig. Bar upp sig riktigt bra mot slutet. Vi jobbade mycket på böjt spår, men även på rakt där vi testade på snabba signaler och gjorde många övergångar. Han reagerade så bra på det och lyssnade så sjukt bra mot slutet! Han var lite låg i början och jag fick kämpa mycket för att få upp honom. Efter lite lösgjörande övningar gick han precis som jag ville ha honom. Jag kunde släppa på tyglarna helt och han bar upp sig själv, precis som det ska vara!
 
Vad ska jag göra nu då? har gjort klart allt som ska göras för dagen så jag känner bara, jaha, nudå? Nu började Ellen på teve så jag börjar väl med att kolla på det så får vi se vart den här dagen tar mig. Haha. Dagar då man har alla dörrar öppna är också trevliga!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: