Wishes

Publicerad 2013-12-06 11:33:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Jag har sett såna här fina saker på flertalet bloggar där de har skrivit vad de önskar sig i julklapp. Tycker att det är så mysigt att se i bloggar så jag gjorde ett försök jag med! Men medan jag gjorde det kom jag på att jag inte vill ha något, jag satt i nästan 2 timmar för att komma på dessa fyra, ynka, saker. Jag känner mig så gammal, för jag har verkligen kommit in i det här "behöver jag det här eller inte, nej, då vill jag inte ha något". Det är så mycket saker som jag vill ha, men jag känner inget behov av att köpa det. Det kan killa lite i plånboken, men på något sätt så tänker jag inte ens tanken på att faktiskt köpa det. Det där pirret är dock lite härligt, haha, så kolla kan man alltid ;) Jag har dock släppt lös ett litet monster när jag började kolla på kameror och kamerautrustning.... det är det enda som jag verkligen skulle kunna gå lös på.

Önskar ni er något speciellt i julklapp?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: