BARA JAG SOM FRYSER?

Publicerad 2013-11-03 13:37:02 i Allmänt 1 kommentar
 
Jag har legat under en filt enda sedan jag kom in från stallet. Kunde knappt äta bara för att jag frös så mycket. Fryser fortfarande och vill bara ligga här hela dagen! Så fruktansvärt kallt. Ska snart skriva klart en uppsats och göra klart lite andra skolrelaterade saker. Älskar min blogg just nu och längtar så tills ni får ta del av alla tidsinställda inlägg som kommer ut under hela nästa vecka. Det stavas P O W E R. Inläggen strålar glädje och jag blir själv glad av att läsa dem. En liten boost för själen. Precis så som det ska vara! 


Postat av: Erica


Härligt!! Nä jag fryser inte, ändå har vi varit ute i regnet och vandrat bland skog och berg :)

2013-11-03 @ 23:28:26 / http://icusen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: