Cozy christmas

Publicerad 2013-11-18 15:00:00 i Tumblr/Pinterest 2 kommentarer

Jag gjorde nyligen en ny board på pinterest som heter "cozy christmas", bara för att jag börjar få såna sjukt starka julkänslor.
Det är ju snart jul! Bästa myshögtiden. Älskar allt med julen. Maten, julpynten, julklapparna, men framförallt att köpa julklappar! Det finns inget bättre än att se minen på den som öppnar paketet. Det är hela känslan med julen som jag älskar. Det är den dagen då man endast umgås med familjen. De övriga dagarna under året brukar det alltid bli svårt med den här egen tiden tillsammans med familjen, nu när man har blivit äldre har man ett eget liv och det gör att man inte har lika mycket tid till att umgås med familjen. Det är många dagar jag endast säger ett enda ord till de i familjen, även fast jag bor hemma. Därför älskar jag julen, då är det endast familjen och ingen annan.


Postat av: Fanny

Längtar verkligen till jul nu! :)

2013-11-18 @ 16:20:54 / http://fawila.blogg.se/
Postat av: Amanda

Sååå mysigt :D

2013-11-18 @ 17:01:51 / http://amandadudas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: