För att liva upp er tisdag

Publicerad 2013-11-05 12:00:00 i Humor 0 kommentarer
 
Såg den här på självaste halloween, men hade ingen tanke på att lägga upp den då. Så det får bli ett bra lyft på er, säkert, tröga tisdag. 

Jag skrattade så otroligt mycket åt den här! Haha. Jag ÄLSKAR verkligen när människor blir rädda och när jag var yngre skrämde jag ALLA precis hela tiden. Kommer ihåg några gånger då jag skrämde min kompis i högstadiet och hon blev så rädd så hon började slå mig. Härliga tider, haha. Många gånger skrattade jag så mycket så jag låg ner på marken och fick ingen luft medan alla andra kollade på mig med en min som kan ha sagt något i stil med det här "okej...så kul var det inte. Haha, herregud hon låter som en gris. Finns det inget stopp på det här". Sedan började dem skratta åt mitt fula IIIIIIHH HAHAHAHHAHA IIIIIIIIIIIIH AAAAAAAAH HAHAHAHHAHA AAAHHH IIIIIIIIIIIIIIIH HAHAHAHHAHA IIIIIIIIHHHH-skratt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: