FREDAG

Publicerad 2013-11-29 12:02:53 i Allmänt 0 kommentarer
 
FREDAG! Du är så välkommen ♥
Jag vaknade klockan 11 idag och känner mig så taggad på allt just nu. Det jag har behövt i veckan har nog varit sömn, för jag har endast legat och inte haft någon ork alls. Så deprimerad, haha. Under veckorna är det svårt att få sova ut eftersom jag inte kan somna tidigare än 10, det brukar dock bli efter 11 någon gång, då får jag endast cirka 6-7 timmar och jag behöver MINST 8 timmars sömn för att verkligen känna att jag har sovit, haha. Så det kändes grymt att äntligen få sova ut! Kommer inte bli så mycket sovmorgnar under helgen så då passade jag på nu när vi börjar sent idag. Vi börjar klockan 1, men jag sitter nu i skolan och väntar på en kompis, vi ska göra klart en uppgift i entreprenörskap så därför sa vi att vi skulle mötas i skolan klockan 12.

Det kändes så skönt att endast ta på sig slappiskläder, utan smink, idag. Ibland får man se lite sunkig ut ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: