Gosetofflor

Publicerad 2013-11-25 08:35:32 i Allmänt 0 kommentarer
 
 
Kolla på dessa gosisar. Det är så otroligt skönt att ha dem nedanför sängen så att man kan hoppa i dem när man vaknar. Jag köpte dem på H&M i helgen. Jag har hört mycket om att dem är så gosiga och sköna och det är dem verkligen! Men jag var, och är fortfarande, lite skeptisk till deras utseende, haha. Dem är dock otroligt varma och gosiga så det gör inget att dem inte lockar mig med deras utseende ;)

Godmorgon förresten! Jag vaknade med ett hemskt illamående så idag pluggar jag hemifrån. Känns rätt skönt, trots illamåendet, att sitta kvar i min säng med mina nya gosetofflor och böcker om Ernest Hemingway som jag har valt att skriva om som nobelpristagare i litteratur.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: