Lång sovmorgon

Publicerad 2013-11-01 13:52:00 i Allmänt 0 kommentarer
Godmorgon!
 
Det är lite roligt att jag igårnatt skrev att jag aldrig vaknat klockan 1 på eftermiddagen och idag vaknar jag av att Ulrika ringer halv 1...inte hur jag kunde sova så länge?? Haha.... i vanliga fall brukar jag vakna cirka 10 ggr och den första vid 7 innan jag kliver upp. Men nu när Ulrika ringde blev jag så chockad när jag kollade på klockan, HALV 1! Somnade dock 4 på morgonen, så det var väl ingen katastrof kanske...Haha, så kunde jag inte prata när jag svarade i telefon. Det kom fram en harklig stämma som sa, "hallååå". Tänk er en 90 årig gammal tant som har rökt sen hon var 12. 
 
Nu är jag iaf i stallet och mockar! Ulrika slutade tidigt så hon skulle höra om vi skulle rida. Så jäkla härligt! Hoppas ni får en bra dag, min dag kommer bestå av plugg...tråååkigt, men jag ska nog göra det bästa av det med tända ljus och massa mys!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: