Mål

Publicerad 2013-11-03 16:00:00 i Träning 0 kommentarer
När jag skrev om Alexandra Bring skrev jag att jag skulle lägga upp mina mål, kortsiktiga och långsiktiga, där jag berättar vart jag vill komma med träningen. Skrev även att jag blev så inspirerad av henne så jag vill satsa, sätta upp mål och verkligen utvecklas i min träning. Som jag skrev, jag har alltid tränat och gillat det, men aldrig haft några mål eller velat komma någonstans med träningen. Nu känner jag för att satsa, tänk vad kul det är att kämpa för något och kunna se sig själv utvecklas? Blicka tillbaka om ett år och se hur långt man har kommit. Detta är vad jag har kommit fram till att jag vill uppnå:
 
 
Alltså helvete vad det är svårt att komma på mål, haha, vad vill jag egentligen? Jag tränar ofta 5 dagar i veckan, om inte mer, redan. Men detta håller ofta i sig i 2 veckor och sedan hamnar jag sängliggandes och är för lat för att ta tag i mitt liv igen. Sedan rycker jag upp mig och håller på i 2 veckor, men sedan faller jag pladask igen och orkar inte göra någonting förutom att äta godis i min säng framför en film...haha... Därför är mitt viktigaste mål att klara av att hålla i denna hälsosamma livsstil i mer än 2 veckor. Nummer 3 och 4 tror jag inte är några problem då jag brukar göra detta, men att hålla i det i 2 veckor utan några återfall blir svårare, så det är det som är det största målet! Sedan är ju den sista punkten en bieffekt till alla mina andra mål 

Nu vill jag att ni gör samma sak som jag! Antingen skriver ni i kommentarerna, på era bloggar eller vad som känns bäst för er. När december månad är på intågande kommer jag skriva en liten sammanfattning om hur den här månaden har gått. Är så taggad! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: