On the road again

Publicerad 2013-11-24 16:23:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Goseuggsen värmer fötterna, datorn och lost är i knät, godispåsen i handen och mamma bakom ratten.
Jag har det rätt bra ;) nu är vi iaf påväg hem från syrran, kommer hem runt halv 8 och då ska jag hoppa in i duschen och ta det lugnt innan sängen ropar på mig. Vi hörs inget mer idag, men imorgon är det måndag och det betyder egoboost-monday! Så taggad på den här måndagen då jag har laddat upp med något extra roligt. Ses här imorgon, puss!


Postat av: Matilda

Det är så skönt att åka bil mörkret, hoppas du haft en bra dag!

Lottar ut en beställning av en bloggdesign värd 150 kr på min blogg, kika in och va med!

2013-11-24 @ 19:39:15 / http://mahtildas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: