Onsdag 13 november 2013

Publicerad 2013-11-13 07:43:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Godmorgon!
 
Onsdag idag, de jobbigaste dagarna är över! Visst har veckan gått fort? Längtar bara tills det blir helg och jag får sova, haha, behöver verkligen sova ut några extra timmar för jag är helt sluuut. Orkade inte ens sminka mig idag, men det är så skönt att gå utan så då kör jag med det idag.
 
Igår gick jag runt med världens träningsvärk i benen och hoppades att jag fick slippa det idag, men nejdu...har aldrig haft såhär ont (!!!!!!). Därför vilade jag igår. Jag satt på mig träningskläderna, men jag stönade så mycket av smärta så då kunde jag inte genomlida ett träningspass när det var ett bara av att sätta på sig kläderna...haha... Så idag ska jag mörda mina abs ;)
 
nu måste jag snart kila iväg till skolan, hoppas ni får en bra onsdag, puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: