Run because it makes you happy

Publicerad 2013-11-19 16:48:16 i Träning 3 kommentarer

Det är så skönt att få sätta sig ner och äta framför ett lost avsnitt
och dega lite under en filt när man har gjort sig förtjänt av det! Är så nöjd över springrundan. Är trött och degig idag, så det piggade verkligen upp mig. Jag har lärt känna mig själv i löpningen och vet hur mycket jag kan pressa mig själv utan att svimma, vilket jag har gjort några gånger förrut. Sprang konstant hela milen och tog den på mindre än 45-40 min, inte helt säker, är inte det ändå rätt bra? Jag tyckte att jag sprang sakta, det är långt ifrån min bästa gång, men jag känner mig väldigt nöjd över tiden.

Nu är jag iaf förtjänt att slöa resten av kvällen. Jag ska titta klart på lost avsnittet och ligga kvar här under filten ett tag, sedan ska jag ta hand om mig själv med en liten spakväll! Hur mysigt? Jag ska skriva ett litet inlägg också som kommer upp imorgon, lite tips om löpning! Känner mig rätt pro på det nu, haha ;)


Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; vad söt du är! jo jag gör ju mycket sånt. kommenterar bloggar :D brukar ha typ 600 olästa bloglovin-posts per dag HAHA ♥ älskar att läsa bloggar, främst hästbloggar! Säg till om du vill göra bloglovinbyte :)

2013-11-19 @ 16:59:14 / http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Johanna - A dream as a model ♥

Härligt :D

2013-11-19 @ 19:14:05 / http://jonza.blogg.se
Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Nᴇᴀ - pasteller och hästar *:・゚♥ ✧* ▲

sv; sådär! blev den åttonde ^-^

2013-11-19 @ 21:16:33 / http://neapocalypse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: