SLITEN

Publicerad 2013-11-12 14:04:00 i Allmänt 1 kommentar
 sliten? nejdå, inte alls.

Sitter och arbetar med mitt UF företag och känner bara...nej.
Jag är trött, så trött så att man somnar direkt när man sätter sig ner. Eller om man ska kolla på teve när man kommer hem från skolan och somnar och sedan vaknar man upp 2 timmar efter och vet varken vad man heter, vilket år det är eller var man befinner sig. Jag önskar att jag hade börjat ömsa skinn i ansiktet för jag är så sliten för tillfället att jag bara vill byta ut min hud till en piggare och mindre rödblommig. Den här dagen har gått väldigt fort och snart har vi kämpat klart för idag. Så även fast jag är segare än en sköldpadda är jag glad! Jag vet inte om jag vågar sätta mig ner när jag kommer hem, men det jag har planerat för dagen är endast att ta hand om mig själv. Spakväll, yes please! Sedan ska jag träna och sköta kvällen på hästarna. Ska bli så jävla skönt att tända några ljus och lägga sig i ett varmt bad för att gosa ner sig i alla underbara dofter och krämer och bara få känna sig ren, åååhh ♥


Postat av: ❥ Daniella Järpenberg

Hade UF företag förra terminen och usch vad jobbigt det var..! :)

2013-11-12 @ 18:56:46 / http://ddaniellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: