Stekt hjärna

Publicerad 2013-11-29 20:20:00 i Allmänt 0 kommentarer
 på högra bilden ville jag endast visa mitt jättefina och mysiga fönster, haha
 
Nu är jag d ö d. Jag har setat i mer än tre timmar och fyllt i massa papper. Det var hel bok med frågor, cirka 50+ sidor där jag har kryssat i massa alternativ och svarat på frågor. Tillslut skelade jag både uppåt, åt sidan och neråt. Det var en undersökning jag fick på posten, jag är en så god människa som hjälper till! Vi kan ignorera faktumet att man kunde vinna pengar om man deltog, hehe. Pappa sa "om det kommer en fråga där du ska motivera varför du ska vinna kan du skriva att du behöver köpa en ny penna", alltså på grund av att jag skrev så sjukt mycket i frågeformuläret. 

Nu ska jag äntligen få vila hjärnan lite! Sedan ska jag plugga klart nästa veckas prov och inlämningar. Känns bra att göra det nu så att jag får komma bort helt från allt vad inlämningar och deadlines heter under helgen. Samt får en lugn nästa vecka! Två prov ska pluggas till och två större inlämningar ska alltså göras idag. Känner mig ändå rätt pepp på den här kvällen. Fredagskväll och jag pluggar, vad hände där liksom? Men imorgon ska jag till globen (!!!!), så det känns ändå rätt okej ;) Det känns alltid så bra att ha en uppgift för kvällen och fullfölja den, det är alltid en så befriande och häftig känsla. Lite som att man faktiskt har gjort något bra. Så nu ska jag sätta igång! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: