Under min gosiga filt

Publicerad 2013-11-05 17:03:00 i Allmänt 0 kommentarer
foto mamma

Här sitter jag och gosar under en filt med tända ljus. Visst har mamma blivit bra på att ta kort?? Jag har försökt att få henne att ta kort på mig till bloggen så många gånger och det har väl inte gått så jätte bra...haha. Nu gick det iaf hur bra som helst! Nu har jag någon som kan ta bloggbilder ;) Livet med en som bloggar kan då inte vara enkelt. 

Det första jag gjorde när jag kom hem från skolan var att ta min kamera, hoppa i mina gosiga uggs och springa ut till stallet. Skulle endast knäppa ett fåtal bilder, vara ute i kanske 10 minuter, men var snarare ute i minst 30 minuter och höll på att frysa ihjäl. Nu ska jag mysa vidare medan jag fixar med bilderna! Hörs senare, puss 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: