Zombies

Publicerad 2013-11-03 11:15:00 i Allmänt 0 kommentarer

Är det enormt egotrippat om man inte kan välja ut vilken bild som är snyggast så man tar alla istället? Blev så sjukt nöjd med mitt hår igår, haha. Avskyr mitt hår då det alltid är så platt, vilket gör att mitt huvud ser ut som ett bowlingklot. Måste ha de här bilderna i arkivet som ett minne på hur fint mitt hår en gång var för det kommer nog aldrig bli så igen, snyft... Igår hörde jag det finaste någon någonsin har sagt till mig! "Du är snäll och omtänksam, det syns i dina ögon", låt mig bara utbrista aaawwww :''''')
kassa mobilbilder, såret såg så mycket bättre ut i verkligheten
 
Det jag och Carro gjorde igår var helt enkelt att spöka ut oss och skrämma människor på stan. Haha, vi har för mycket fritid. Det som gjorde mig lite rädd var att ingen reagerade, inte ens de som trodde på att det var sant när man ringde och sa att man blev jagad. Några sa "jaha, vad ska jag göra åt det?" och andra sa att vi skulle ringa någon annan. Tänk om det hade varit på riktigt då?? Helt sjukt. Nu vill då inte jag bli utsatt för något sånt för det är inte säkert att man får hjälp om man ringer i panik och skriker att man blir jagad. Om någon hade ringt mig hade jag blivit jätte rädd oavsett om det var sant eller inte, "tänk om" hade jag tänkt. 

Nu ska jag äta brunch, haha, how fancy. Åskar är riden och stallet är fixat! Ska ägna mig åt massa plugg så att jag slipper sitta i veckan och kötta. Nu kurrar min mage, måste kuta. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: