Alla dessa listor

Publicerad 2013-10-24 10:53:29 i Allmänt 2 kommentarer
 Walles hovisar ♥ - måste ta nya bilder haha
 
Jag har börjat göra så otroligt mycket listor. Älskar listor!! Just nu har jag gjort en lista på vad jag ska göra idag, haha, och vad som ska göras under höstlovet. Har även gjort en lista över saker jag ska köpa, då jag har några inköp som jag har klurat på ett tag nu. Har även gjort en lista över vad jag ska göra på mitt hål jag har efter den här lektionen - religion. Jag gillar att ha koll på ALLT. Precis allt måste vara under kontroll.

När jag kommer hem från skolan ska jag direkt ta bilen till Walle för att rida ut på honom! Han har stått ett tag nu, så vi får se hur pigg han är ;) Jag gissar på m y c k e t. Slutar 10 över 4 så hoppas att jag hinner innan det blir mörkt! Igår trodde jag verkligen att det var fredag och idag känns det som fredag och imorgon ÄR det fredag. Fredag hela veckan, haha. Har inget kvar att göra innan höstlovet så tog väl ut segern lite i förväg, bara två soft skoldagar kvar och sedan ledighet i en vecka! S k ö n t ♥ 


Postat av: Tigerhonan

Bra med listor ju :)

Ja eller hur, ska bli så otroligt skönt att ha hela dagarna fria :)

2013-10-24 @ 10:55:29 / http://tigerhonan.blogg.se/
Postat av: Angelica

Härligt att inte ha så mycket att göra, själv måste jag plugga över hela lovet :p

2013-10-24 @ 15:29:44 / http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: