Autumn

Publicerad 2013-10-15 09:00:00 i Videoklipp 2 kommentarer
Musik: Club 8 - Jesus walk with me
 
Filmade det här när jag var ute och tog kort på alla höstens färger i trädgården. Jag var osminkad, hade slitit hela dagen i skolan från klockan halv 9 på morgonen till 10 över 4 på eftermiddagen, inget stativ - alltså skakiga bilder. Drog bara ut kameran lite spontant! Jag gillar den ändå. Är dock inte så nöjd med ljuset eller färgerna då de trädde fram väldigt fult. Men tänkte att jag ändå skulle lägga upp den för jag gillar känslan, älskar löven, älskar de gosiga uggsen som gör mina fötter till mammutfötter, haha. Den må vara dåligt gjord, men den är ändå lite gosig!
 
Bra start på dagen med härlig musik och en gosig höstfilm!


Postat av: Tove

Fin blogg :D

2013-10-15 @ 10:53:12 / http://granaryttarna.se
Postat av: Anonym

Sv; Ja precis! Det hoppas jag ocksÅ :)

Väldigt fin design du har <3

2013-10-15 @ 11:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: