Förbättringar

Publicerad 2013-10-27 15:00:00 i Bloggen 2 kommentarer
Jag måste göra några förbättringar med bloggen. Förut hade jag höga krav på den blogg jag hade. Nu känner jag att jag skriver om det jag vill och försöker vara mig själv så mycket jag klarar av. Det är lite läskigt att verkligen visa, "hej, här är jag". Känns naket och det gör en sårbar. Därför är det svårt! Men jag tycker att det vore roligare att blogga då, göra det mer personligt. Har gjort en lista över saker jag vill förbättra med bloggen. 

- Fler "här och nu" bilder. Fotade med systemkameran. Alltså snyggare bilder, fler bilder. Bilderbilderbilder.

- Uttänkta inlägg. Det kan vara ett vanligt "godmorgon" inlägg, men som ändå ger något till läsaren. Som utstrålar positivitet, glädje och power. 

- Ooh damn gurl, you better work on that bloggdesign. 

- Personligt! Det här är min blogg och jag vill att det ska utstråla Viktoria Kjellin.
 
 
Vad skulle ni vilja förbättra med bloggen?


Postat av: Tigerhonan

Jag tycker den är bra som den är faktiskt :)

2013-10-27 @ 20:52:43 / http://tigerhonan.blogg.se
Postat av: Tigerhonan

Jag tycker den är bra som den är faktiskt :)

2013-10-27 @ 20:52:44 / http://tigerhonan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: