Fredag 17 oktober 2013

Publicerad 2013-10-18 07:00:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Godmorgon! 

Idag väntar en väldigt lång spanska lektion på morgonen, hål i 3 timmar och sedan entreprenörskap. Spanska lektionen på fredagar är den värsta på hela veckan! Men just idag känns det faktiskt helt okej. På hålet ska jag plugga matte, för mina fina vänner ville att jag skulle följa med ut i helgen då jag egentligen hade planerat in en dejt med matteboken. Får se hur jag ligger till med matten, prov på onsdag och jag ska visa det snille jag är! Haha. 

Det kommer komma upp ett väldigt långt och ärligt inlägg, ingen censur, endast tankar av sanningen som jag länge hållt inom mig, senare idag. Har alltid varit lite rädd för att säga det högt. Nu taggar vi sista skoldagen på den här veckan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: