Helt slut

Publicerad 2013-10-28 21:49:00 i Allmänt 1 kommentar
 
 
Sitter med huvudvärk och är helt slut. När jag kom hem, kvart i 9, åt jag mat på en gång för jag var så hungrig! Hade inte ätit något annat än en klubba på hela dagen, och kamel pungkulor, haha, think about that fo a sec. Nej, det är tuggummin som vi köpte på hemmakväll.

Det jag och Carro tänkte göra idag var att åka på lite ärenden inför halloweenfesten bara, men det slutade med att vi mötte upp två kompisar. Därför blev det rätt sent. Har haft en grym dag iaf, behövde detta efter min lugna helg framför massa serier, haha. Kommer ligga helt utslagen i sängen nu.

Hur har er dag varit?


Postat av: Kristin L.A. Hagglund

Gillar din blogg! sugen på ett bloglovinbyte? :)

2013-10-28 @ 23:59:26 / http://kristinhagglund.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: