Schitzo

Publicerad 2013-10-27 20:54:00 i Allmänt 1 kommentar
 
Någon som sa fler "här och nu" bilder? Även fast det endast är två ihopsatta, fula, webcambilder där jag ser schitzo ut, anser jag att det är bättre än inget alls. Så här sitter alltså jag, i mina mjukiskläder, som jag har degat i framför serier hela dagen. Mitt mål för dagen var att kolla klart på en hel säsong av how i met your mother och jag klarade det! Haha. Jag vill tacka min mamma som alltid trott på mig och dagligen kallar mig lat. Min hund som alltid är så mysig i min famn och min pappa som är bagare och tog med bakverk hem när jag var liten och som gjorde mig fet och ännu latare. Okej, jag hoppas att ni förstår att jag skämtar. Även fast det ligger lite sanning i det hela. Imorgon ska jag kliva upp tidigt för att gå ut på en lång morgonpromenad, sedan redigera bilder, städa, plugga och lite allt möjligt innan jag ska ut på massa ärenden med min fina vän! Vi ska fixa lite inför halloweenfesten vi ska ha, kommer bli så kul att åka till affären med sin kompis och handla mat. Haha! Jag är pinsamt taggad över det, att köra till mataffären och handla mat med sin kompis. Vuxenpoäng eller vad?

Vi hörs imorgon amigos!


Postat av: Tigerhonan

Så lite så :) Härlig bild ;)

2013-10-27 @ 21:00:11 / http://tigerhonan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: