Puss

Publicerad 2013-10-25 10:47:00 i Hästarna 1 kommentar
 Hade pusskalas med Alfred innan jag skulle ut med Walle  ♥
 
Jag har varit så trött den här veckan. Vart tog energin vägen från förra veckan?? Tog en lång sovmorgon idag och har haft en väldigt lugn morgon. Vid ett har jag en lektion och sedan tar jag helg! Blir nog mys ikväll och endast mys. Haha. Har blivit en sådan mysmänniska och skippar ofta utekvällar med vännerna för att sitta hemma i min säng med en film och godis. 
 
Jag tänkte blogga igår när jag kom hem från Walle, men min dator krånglade och då orkade jag inte hålla på. Haha. Det var iaf en riktigt pigg häst jag satt på! Helt galen. Trodde han skulle vara trött, för han sov nästan i stallet, men när jag satt upp blev det full fart. När det skulle vara skritt tyckte han att vi skulle trippa och när det var trav ville han galoppera. Det var en lugn tur vi skulle ut på, han hade dock andra planer. Men det blev en mysig tur med mest skritt och lite trav. Ändå blev han rätt svettig, kanske för att han höll igång genom att hoppa för alla spöken och små springa hela tiden. Det var kul att sitta på en så pigg och glad häst, då var han sig själv iaf, han var så låg i stallet så började undra om det var något fel. Men det var det då sannerligen inte. Haha.

Såg att bloggen såg lite konstig ut och tänkte göra en helrenovering nu när jag kommer vara ledig hela nästa vecka! Kommer bli så skönt med nått nytt. Inte ens bloggat i en månad än och jag är fortfarande trött på designen, haha. 


Postat av: Jasmine Lundvall

Så söta bilder!

2013-10-25 @ 19:33:42 / http://jxsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: