"Ska bara blogga först"

Publicerad 2013-10-16 16:37:00 i Allmänt 2 kommentarer
 
Pappa har väntat på mig ute ett tag nu, ska hjälpa han att byta till vinterdäck på bilarna. Haha...
"Vänta lite, ska bara göra en sak." "Snaaaaart" "Vänta lite till" "JAG ÄR SNART KLAR". Avskyr när människor stressar mig, blir så arg och på dåligt humör då. Haha.

Så därför hann jag inte ta någon bild eller redigera den så att den duger att lägga upp här, egentligen. Perfektionist, bara det bästa här inget annat! Men la upp den ändå, hellre en ful bild än ingen alls. Faktiskt. Tänkte ta en outfitbild men det blev inget för jag hinner inte det. Nu dör datorn snart också, stress (!!), så ska byta om och gå ut till pappa för att hjälpa honom!
 
Här finns det en bild på hela dagens outfiten då det har varit efterfrågat! Hörs senare, pussss


Postat av: saga

sv; Jag tävlar sista tävlingen för säsongen med min b-ponny på lördag, efter det blir han pensionerad då han är 18år och då blir för gammal för travet. Men hoppas på att köpa ett nytt tävlingsruss då trav verkligen är jättekul att hålla på med! :D

2013-10-16 @ 17:33:19 / http://sagapaulsson.blogg.se
Postat av: saga

sv; Åh haha det kan jag tänka mig, tycker själv det är nog spännande att stå på läktaren,man blir så himla inne i loppen! Fast bästa är ju såklart känslan i vagnen när man tar sig förbi de andra hästarna.
Tack så jättemycket, på lördag vinner vi! ;)

2013-10-16 @ 18:03:17 / http://sagapaulsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: