Under the water

Publicerad 2013-10-18 17:28:00 i Fotografi - Självporträtt 1 kommentar
 
Nu känner jag mig sådär härligt varm och gosig efter ett varmt bad. Jag lekte dock mer i badet än låg stilla. Jag tog fram min kamera och tog lite kort. Det blev dock inte riktigt som jag hade tänkt mig, skulle haft reflexskärmen för att få bort skuggan som uppstod på ena sidan av mitt huvud. Började leka lite i Gimp, snyft - måste fixa mitt kära photoshop, och jag är kluven om jag gillar det eller inte. Jag har en annan som jag gillar bättre, den blev råare. Mer känsla! Ett tag där tänkte jag "vad f a n håller jag på med? vad är det här ens?", nu vet jag inte riktigt...hm...låt mig tänka på det! Haha ;) 
 
Man kan inte tro att jag hostade efter att jag fått en fet kallsup och panikartat skrek "aaaaj mitt öga!! mitt öga!! jag har tvål i ögat! åååhhaaaaahhhhooohhaaa vad ont det gör" när de här bilderna togs. Trodde att jag skulle dö där ett tag.


Postat av: Emma

My pleasure :)

2013-10-18 @ 19:36:26 / http://www.flisipuff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: