Vad behöver en bra blogg?

Publicerad 2013-10-30 10:00:00 i 0 kommentarer
För att ha en bra blogg, anser jag, att man måste kunna välja ut de inlägg som är viktigast. Jag skulle aldrig kunna få bloggtorka på grund av att jag skulle kunna skriva om vad som helst. Så jag skulle enkelt kunna skriva 10 inlägg om dagen, men gör det verkligen bloggen så bra? Nej, det drar ner bloggen i kvalité rätt mycket. Det är många som pratar om att bloggar ska uppdateras ofta, men jag nöjer mig ofta med en gång/dag. Till och med en gång i veckan hellre än 10 ggr/dag. Man blir lätt trött på bloggen om det blir ett ständigt tjat och om bloggaren endast slänger iväg inlägg för att "det är så man ska göra när man bloggar". Man tar kort på varenda litet steg man tar. Detta tycker dock jag att jag kan förbättra med bloggen, välja ut mina inlägg bättre. För just nu, när jag kollar på bloggen, lockar den inte mig. Då är jag även bloggens "skribent". Haha!


Vad behöver en bra blogg, enligt mig?
 
 
Sedan är det säkert många som inte är ute efter en välbesökt blogg, utan endast vill ha den för att uppdatera sina vänner vad personen i fråga håller på med. Sedan finns det dem, som jag, som vill ha förbättringar!
 
Lycka till med era bloggar kompisar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: