Visste ni att...

Publicerad 2013-10-15 12:00:00 i Allmänt 2 kommentarer
...jag får panik varje gång jag ser röda eller ljusblå byxor? Jag har mina orsaker, haha.

...jag har hoppat en meter på en häst, barbacka och setat baklänges? Fanny nämnde detta i presentationen om mig. En av orsakerna till varför vissa människor ser mig som en galning, haha...

...jag skelar och har gjort så länge jag kommer ihåg? Skelningen kan jag lätt dölja då jag inte skelar så markant med glasögon eller linser. Men för att kunna använda linser var jag först tvungen att operera skelningen. Skelade obehagligt mycket tidigare, glasögonen kunde inte ens dölja det. Efter operationen hade jag mer än ett års läketid och sedan kunde jag äntligen använda linser! Hade väntat på det större delen av mitt liv. I alla fall hela mitt tonårsliv. 

...operationen var det värsta jag har varit med om i hela mitt liv? Inte operationen kanske, men tiden efter operationen då jag vaknade med igenklibbat öga och helt svullet, rött och varigt öga. Smärtan när jag rörde ett litet finger och det kändes som att hela mitt öga hoppade ut ur huvudet. "Det känns bara som att du har ett sandkorn i ögat" sa de. Om sandkornet var gjort av en kniv som någon pressade in och vred om hundra varv så kan jag hålla med dig om det. Var nära att spy och svimma när mamma gjorde rent ögat då det gjorde så ont! Då har jag ändå väldigt hög smärttröskel.

...jag kan sätta båda fötterna bakom mitt huvud, samtidigt?

...min syster ville att jag skulle heta Elin? Det ville dock inte mina föräldrar så då fick det bli ett extra mellannamn istället. Viktoria Elin Marianne Kjellin.
 
någon har visst bildbrist, haha!


Postat av: sandija-döv-adopterad-fotografi

Nice blogg! =) Vad har du gjort idag?? Kram

2013-10-15 @ 14:56:35 / http://fames.se/kwieien
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=04hopS5e54I

Så jävla modigt, tycker inte du det? Våga sprida kärlek och stoppa näthat. Alla som är med, visa ditt stöd också!

2013-10-15 @ 19:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: