10 veckor kvar

Publicerad 2014-04-04 10:19:00 i Tumblr/Pinterest 0 kommentarer
 
Det var en period då jag inte kände mig speciellt taggad på studenten, balen, studentfesterna och allt som händer nu de sista veckorna innan sommaren. Mest på grund av att jag inte riktigt insett vad det är som händer, eller för att jag var för stressad över alla betyg som jag behöver sätta inom loppet av de närmaste 10 (!!!!!!!!) veckorna innan studenten. 

Nu har jag gjort upp en tydlig planering på alla de saker som ska in och jag har aldrig känt mig mer lyrisk och taggad. Mamma och pappa har börjat leta reda på en bild till plakatet till studenten, bilden kommer bli helt insane för det finns alltför många helt sjuka bilder på mig i arkivet, och jag letar efter balklänning och gör upp en hel outfit till både bal och studenten. Det är galet. 10 veckor. Ska även på arbetsintervju om någon vecka. Jorå, det känns att man börjar bli vuxen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: