all day, all night

Publicerad 2014-04-10 20:05:25 i Dagens pass 0 kommentarer
 
DÄR landade jag hemma i soffan efter att ha flängt runt hela dagen. Direkt när jag kom till stallet tog jag med mig kameran ut i hästhagen för att ta kort på hästarna. Det var inte så bra förhållanden dock då solen gav ifrån sig ett sånt där skarpt ljus som jag inte tål, ett ljus som ger skuggor och gör att allt ser vanskapt ut, och hästarna hade såklart rullat sig i den lerigaste fläcken i hagen.

Walle var riktigt härlig att rida idag, rätt chill och harmonisk. Men samtidigt sådär känslig och kan reagera på en liten tåvickning, framförallt i ökningarna mellan skritt, trav och galopp ;) Åskar har stått i 4 dagar, så jag förväntade mig att han skulle vara rätt pigg. Han var helt klart pigg, men sådär härligt pigg där du samarbetar med hästen och har en kontrollerbar häst, haha. Så det kändes grymt. Direkt efter ridturen med Åskar drog jag och Ulrika ut på en promenad på 1 timme. Förstår ni hur skönt det är att sätta sig ner här hemma? Ska hoppa in i duschen nu och sedan äta mat. Mhmm.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: