Bästa sättet att starta dagen på

Publicerad 2014-04-23 08:19:00 i Allmänt 0 kommentarer
 
Godmorgon! Jag startade dagen med en fet frukost och sedan 1h träning. Ett otroligt skönt sätt att starta dagen på, känner mig fjäderlätt nu och fylld med massa energi. Dagen startade även på bästa sätt när jag vaknar av mig själv klockan halv 7 av att solen sken in genom fönstret, sovmorgon dessutom, mhm, och var på en gång jättepigg och taggad på den här dagen. När jag vaknade hade jag en "good faceday", så därför tänkte jag köra helt utan smink idag, därför tränade jag istället för att fixa mig, haha, men jag hann göra mig fin också och har till och med tid tillgodo till att bara vara en liten stund innan allvaret börjar.

Ps/ Jag ska ladda batterierna i min kamera idag, så får ni lite fräscha kamerabilder!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: