Blundar tills jag skymtar lyckan och jag vet att allt är för bra nu

Publicerad 2014-04-05 07:45:16 i Fotografi - Natur och växtlighet 0 kommentarer
 
Godmorgon! Precis lika härligt ute idag som det var igår. Jag vaknade för en liten stund sedan och har precis ätit frukost. Ska snart börja göra mig iordning för jag ska dra till blg med en kompis, är så löjligt taggad över något så litet, men det kommer bli skitmysigt. Jag måste köpa ett par nya ridskor, har endast vinterkängorna som är som två stora stenbumlingar och sedan mina alldeles för sönderslitna lite tunnare. Sedan ska jag även köpa födelsedagspresenter för april är helt sjuk när det gäller födelsedagar, alla fyller år! Men jag älskar det, älskar födelsedagar, älskar att ge bort presenter och älskar att köpa presenter. Ser fram emot den här dagen som ni kanske märker, hehe. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: